tiistai 3. huhtikuuta 2012

Lite variation för Tito

Det var bestämt redan för några veckor sen att min(Lindas) mamma är barnvakt åt Tito idag för jag skulle ha haft så fullspikat program och både jag och Heidi skulle ha kvällstur.

Nå, det blev lite ändrade planer för mig, ingen träning och ringde till jobbet och sa att jag är för flunssig för att kunna komma dit idag. Men det var redan bestämt att mamma tar hand om Tito så jag tänkte att det är ju lite variation för Tito och jag kan vila. Mamma var snäll och kom efter Tito och på kvällen åkte jag och hämtade Tito.
Dom hade haft en rolig dag, de hade gått och hälsa på min syster och systerson som blev glad av att det kom en gårdshund och hälsade på.

De hade gått tillbaka hem till mamma och lekt en del. Började skratta när mamma berättade att de hade tagit en liten tupplur. Mamma hade gått till sovrummet och läst lite, Tito kom efter henne och när mamma sa att nu ska vi sova lite och släckt lampan hade Tito snällt tagit en halv timmes tupplur.
Bra hade det gått.

Duktigt Tito och tusen tack mamma :)

1 kommentti:

  1. Ja, hundarna är mirakulösa djur, deras anpassningsförmågan är otrolig!

    VastaaPoista

Powered By Blogger